keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Kesää odotellessa, ei voi tietää mitä tapahtuu

Viime viikon keskiviikkona oli lähellä ettei henki lähtenyt. Siitä asti olen ollut jotenkin hajalla. Jos olisin keskiviikon jälkeen ollut kertaakaan humalassa olisin jo varmaan tappanut itseni. Ajatus kulkee ja kuoleman halu on kova. Haluan pois, kauas, jonnekki missä on helpompi hengittää. 

En mä selvinpäin uskalla tehdä mitään. Nyt en voi sanoa enää muuta kun että jos kesällä olot on samoja ni humala lopulta vie ja sen pituinen se.

Mä en osaa enää. Mä en pysty enää. Ja mä en tiedä enää mitä mä teen. 

Tiedän olevani toivoton tapaus, ei mua voi enää auttaa :(

1 kommentti:

  1. Heippa!
    Et tunne mua, enkä tunne sua. Ite oon 23-v tyttö Helsingistä ja luin blogisi läpi. Oli kiva lukea kokemuksiasi, jotka osin muistuttavat omiani. Koita jaksella, en itekään jaksa niin helppo sanoa vaan. Kirjottelehan kuulumisia ja voimia <3 Mietin aina et voiko 20v olla alkoholisti ja vieläpä nainen! Itse luultavasti olen sellainen. Alkkikseksi mieltää yleensä vain semmosen keski-iän ylittäneen miehen joka sammaltaa jossain Piritorin kupeessa.

    T. EmiliaV

    VastaaPoista