tiistai 25. maaliskuuta 2014

Mitä pitäis tehdä?

Nyt on kova huoli. Nimittäin omasta voinnista.

12 päivää sitte alotin taas juomisen ja niistä 3 oon ollu selvinpäin, pakon edestä. Torstaina ja sunnuntaina jorvissa taas. Koko jorvin psyk. puoli on musta kamalan huolissaan. Millon se vetää hengen iteltään, kännissä.

Tän viikon ravaan sitte tapaamisissa. Huomenna jorvissa, keskiviikkona on kaksuuntasen ryhmä ja perjantaina lääkäri. Jos sitä rupeais taas syömään lääkkeitä.

Ryyppääminen taas. En mä tiedä... Ajatus selvinpäin olemisesta on melkein mahdoton vaikka mä tiedän että se olis paras ratkasu. Ahdistaa.

Koulusta ajattelin ottaa hetkeks keskeytyksen ja jatkaa sitten kun olen vähän hoitanut itteäni kuntoon. Mut en mä sitä sen takia tee et voisin ryypätä lisää, vaan sen takia että stressitaso pitäis saada pienemmälle.

Mä oon edelleen niin hukassa... Voiks joku kerto mitä mun pitää tehä?

1 kommentti:

  1. ihan totta, sun pitää lopettaa juominen, mieluiten ihan kokonaan. Tiedän, kuulostaa karulta ja ehkä mahdottomuudelta, mutta se ois paras vaihtoehto. Voimia sulle <3

    VastaaPoista