torstai 20. maaliskuuta 2014

Hukassa

Se ois sitten torstai.

Krapulan merkeissä on tämäki päivä alkanu. Polvet mustelmilla ja muistikuvia hyvin vähän. Muistan vaan että oltiin kaverin kanssa vähän rähinä päällä ja vähän joka ikinen meinas saada mustelmia. Poliiseja pelättiin mutta ei ne koskaan tullu :)

Stressaa... En oo vieläkään löytäny työharjottelupaikkaa ja mun pitäis alottaa jo ens viikolla. Tästä ei nyt taas tuu yhtään mitään. :/ Siis koulu ei vaan oo mun juttu. Tai no jaa... tarjoilija ei oo mun juttu. Kelasin opiskella tän nyt loppuun ihan vaan koska äiti odottaa mun valmistumista (ja kyllä mä itekki haluaisin jonkun tutkinnon). Mutta kun mä vuoden vaihteessa muutan espoosta vittuun (ainaki näillä näkymin), niin lähen varmaan opiskelemaan sen lähihoitajan loppuun mikä aikoinaan jäi kesken. Tai jotain.

Emmä tiedä vittu. Koko tulevaisuus vaan stressaa ihan kamalasti. Musta tuntuu et oon taas semmonen 15-vuotias nuori joka on täysin hukassa koko elämänsä kanssa. Mutta niinkun me mun login kanssa puhuttiin ni oon tainu olla aina hukassa, joskus vaan enemmän ja joskus taas vähemmän.

Ääh... Ajatus taas juoksee eikä ite pysy perässä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti