maanantai 5. elokuuta 2013

Putkaa ja totuuksia

Perjantai 2.8.2013

Join viinaa. En yleensä juo väkeviä, mutta viimeaikoina on tullut otettua aika ahkerasti viinaa. Kertaakaan kun olen väkeviä kiskonut ei ole tapahtunut mitään hyvää, mutta perjantai oli viimeinen kerta kun edes suostun viinaa ottamaan.

Alkuilta meni hyvin ja oli oikein hauskaa. Loppuilta taas... n. seitsemän aikoihin olen häipynyt kaikkien kavereiden luota ja sulkenut puhelimen. Linnottauduin kauppakeskuksen vessaan. Tyhjensin loput viinapullosta ja istuskelin hetken jonka jälkeen lähdin käymään kaupassa, hain lisää kaljaa. Palasin vessaani enkä ymmärtänyt ajankulusta mitään. Samaan aikaan kun olen istunut vessassa kiskomassa kaljaa ovat taas ystäväni minua joutuneet etsimään pitkin espoota. Yksi kaveri jopa soitti hätäkeskukseen. Kuitenkin kellon tullessa kaksikymmentä vaille yhdeksän olen taas kaivanut teräesineeni esille ja viiltänyt. Kello tuli 21 ja kauppakeskuksen piti mennä kiinni. Eräs järjestyksenvalvoja tuli vessaan ja siinä vaiheessa menin paniikkiin, en tiennyt mitä tehdä joten huusin: "Yksi vitun ihminen koskee tohon oveen ja mä viillän kaulavaltimon auki" Olin oikeasti valmis tekemään sen koska silloin minulla oli hätä. Hetken vessassa viiltelyn ja järkkärin kanssa keskusteltua paikalle saapui poliisi. Tilanne meni tosi nopeasti enkä tiennyt mitä tapahtuu. Yhtäkkiä edessäni vain seisoi kaksi poliisia ja siinä vaiheessa kaulavaltimo meinasi kärsiä, mutta poliisi ehti hätiin. Olin taas raudoissa.

Kävellessäni vessasta ulos raudoissa eräs ystäväni juoksi halaamaan minua. Kyseinen ystävä oli myös humalassa, käskin hänet pois. Istuin autossa ja odottelin mitä tapahtuu, kunnes näin tämän ystävän naaman poliisiauton ikkunaa vasten, tiesin siinä vaiheessa että se tulee mukaan myös. Selvisi että hän oli seissyt poliisiauton takana niin että se ei pääse liikkeelle jonka jälkeen hän oli myös haukkunut poliiseja runkkareiksi. No autossa meillä oli hauskaa mutta poliisiasemalla hauskuus loppuikin.

Asemalla minä juoksin täysiä seinää päin ja rupesin hakkaamaan päätä seinään. Itsetuhoisuuteni ja aggressiivisuuteni vuoksi poliisit laitto mut sitten lepositeisiin. Siinä sitten yritin riehua kunnes lopulta tajusin että se on ihan turhaa. 2 yöllä olen puhaltanut vielä 1.4 joten en osaa sanoa promille määrää silloin kun olin vessassa. Lepositeistä päästyäni menin putkan keltaiselle paltjalle ja sammuin siihen. Aamulla itkin turhautumistani ja pääsin pois vasta 10.30

Ei mennyt ilta ihan putkeen!

-------------------

Eillen tulin siuntioon porukoille. Sain vihdoin kerrottua äitille kaiken. Kaikki ne tapahtumat mitä olen käynyt läpi lokakuun lopusta aina näihin päiviin asti. Äiti ei ollut vihainen, hän vaikutti ymmärtäväiseltä ja huolestuneelta, ehkä hieman pettyneeltä. Mutta puhuimme pitkään ja oma olo on selkeästi kevyempi nyt.

Että semmosta tälläkertaa. Nyt vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

2 kommenttia:

  1. Mä muistan sen ajan kun sä et juonu.Ja voin sanoo,että sä olit selkeesti onnellisempi,sun elämä oli kiinnostavaa, ja vaikka sulla oli vaikeeta,sä selvisit kuitenkin! Sä oot aivan liian nuori ja tärkee heittämään sun elämä läskiks! Ja tottakai jos oot alkoon menevä,se aiheuttaa tuskaa niin sulle mutta myös sun läheisille. Suoraan sanottuna se on rankkaa! Jos sä et haluu aatella muita, aattele ainakin itteäs, Sipe. Mä uskon,että sulla on edessä vielä tosi mahtava elämä, mut sun on yksinkertasesti jätettävä se alkomaholi. Monet on siihen pystyny, ja sä pystyt varmasti myös! Oot ajatuksissa, muista, että sun elämä on liian arvokas heitettäväks roskiin!!

    VastaaPoista
  2. Olet tosi kaunis ja haluttava tyttö, kultainen luonne.

    VastaaPoista