maanantai 8. heinäkuuta 2013

Tervemenoa samaa tietä takaisin

Tässä sitä ollaan taas, suuntana sama vanha. Muita on helppo kusettaa, mutta niin on itseäänkin. 

"Viikonloppusin vaan" 
"Kyl nyt voi vähän ottaa ku on kesä" 
"Viikolla jos on joku hyvä syy"

Rahat taas ryypätty ja vihaisia kavereita. Kun osaa manipuloida ihmisiä niin rahaa löytyy ja kukaan ei ole vihainen. Riippuvuuksista kärsivät ovat parhaita manipuloijia.

Reilu kuukaus takana ja nyt jo näyttää surulliselta. En halua luopua juomisesta, mutta en halua juoda vanhaan tahtiin. Mitä vaihtoehtoja jää? Koska kohtuukäyttö ei tule koskaan onnistumaan, sen mä olen huomannut.

Mutta mä pidän huolta muista ihmisistä. Ei mulla niin väliä.

Viimeksi kuultuja:

"Vittu sä oot lapsellinen"
"Vitun juoppo"
"Huumehörhö sossupummi"
"Susta ei vaan oo mihinkään"

Kuka pitää huolta musta, kun mä pidän huolta muista. Toisaalta jos palaute on tätä luokkaa, ni mitäs vittua nyt taas.

Voi hyvää päivää, kun ei taas saa oloja sanoiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti