keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Tiistain humala ja pakolliset härväämiset

No tässäpä tulee taas:

Tiistaina päädyin alkoon. Lupasin etten juo lähelläkään sitä paikkaa missä olen. Toisin kävi. Join, paljon. Ja humalani oli sekava.

Kilpahuutoa sen yhden kanssa puhelimessa. Muut vaan kuuntelivat vierestä.

Yritin mennä s-markettiin ostamaan vielä yhtä kaljaa mutta se ei tietenkään sopinut järjestyksenvalvojille.

Sen jälkeen olen kiipeillyt sillalla, tullut takaisin sisään, sylkenyt lattialle, potkinut tuoleja ja lopulta vaan heittäytynyt lattialle makaamaan. Koska sillon se tuntui hyvältä idealta.

Voin vaan kuvitella miltä olen näyttänyt kun mua raahataan pitkin lattiaa ulos. Ulkona pidin erityisen hyvänä ideana sitä että jään oven eteen makaamaan. No joku tietenkin yritti ulos. Pian huusin vaan kuinka millään ei oo mitään väliä.

"Kytät tulee!!"

Naps. Olen noussut ylös ja ollut täysin selväpäisen oloinen ja käyttäytynyt erityisen asiallisesti. Vain polttanut tupakkaa. Tietysti poliisit oli kuullu kuinka riehuin kauppakeskuksessa. Kotiin ne olis mut muutebn vieny mutku olin niin itsetuhonen yms. en mä tiedä. Ne vei mut selviytymisasemalle jossa istuin 2 tuntia ja sieltä lähinki jorviin missä istuin 3 tuntia. Lääkäriä näin sen 2min.

Vähän kolmen jälkeen olen poistunut Jorvista ja mennyt kaverille.

Ja se häpeän määrä palata kauppakeskukseen taas kaiken tuon jälkeen.

Totean vain että viini ei taida sopia mulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti