maanantai 22. huhtikuuta 2013

Takaisin tammikuun seitsemänteen

Kerroin joskus tarinan siitä mitä eräänä tammikuisena maanantaina tapahtui. Tarinan "spugerappupainista", eli sen kuinka istuin rappukäytävässä ja paikalle saapui poliisi ja järjestyksenvalvojat, kuinka lähdin jorviin.

Taas kerran palaan siihen tarinaan, mutta vain siksi että se on palannut ajatuksiini vahvasti. Olen viimeisen viikon ajan nähnyt unta siitä, joka yö. Ajattelen sitä noin 10 kertaa tunnissa, se palaa mieleeni uudestaan ja uudestaan.

Mutta kun minä en enää muista. Luen kyllä uudestaan ja uudestaan blogitekstiä siitä illasta, mutta silti pääni on aivan pimeä. Olen yrittänyt kysyä ihmisiltä, mutta he kuittaavat asian ohimennen sanoen "en mä muista, siitä on niin kauan" ja vaihtavat puheenaihetta. Kukaan ei halua puhua siitä, kukaan ei halua palata siihen iltaan, koska se oli kamala.

Mutta minua ahdistaa, en pääse siitä eroon jos en käsittele sitä. Miten voisin käsitellä sen jos en muista. Tiedän vain että pääni sisällä on silloin tapahtunut isoja asioita, liian isoja. Mutta mitä tapahtui ulkopuolella. Mitä muut näkivät? Miten tilanne eteni ja miksi se meni sellaiseksi?

Minä haluaisin vain muistaa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti